Translate

Monday, September 3, 2012

The Door...




10 comments:

  1. Nice comp. and contrast!
    Lovely image!
    Greetings

    ReplyDelete
  2. Nydelig og spesielt.
    hele bildet har en fortelling i seg. Kjempegodt jobbet!
    Hilda

    ReplyDelete
  3. Wow,- så spennende bilde! Likte godt de litt mørke gråtonene,- skapte en spesiell atmosfære!
    :)

    ReplyDelete
  4. Stark, läcker och fantasieggande bild!
    Ha en fin helg!

    ReplyDelete
  5. Thank you for responding so positively :-)
    Just thought I would mention that the light is real, it's not manipulated with nor are the shadows. If you see closely, there is a cottage behind the door, where two light were shining. They created the shadows which so gracefully fall on the window. I'm glad I cought it :-)
    All the best.

    ReplyDelete
  6. Har jo sett dette bilde før - elsker det - vakkert :). Meditasjon å se inn i denne verden....og verden bakenfor døren. Lyset og mønstret som spiller i dørens vindu.. trekker meg dypere inn i bildet...... Veldig veldig bra jobbet Lis :) Klemmmmmm <3

    ReplyDelete
  7. tusen takk for mange koselige kommentarer inne hos meg...du har en sånn utrolig klarhet i bildene dine Lis!
    nydelig musikk he rinne..hvem synger??

    ReplyDelete
  8. Ja, akkurat, HER har du fanget det! OH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, dette bildet ble tatt under merkelige omstendigheter....Jeg stod ute og fanget lyset i døra og så dukker det en vill hare opp som hopper rundt bena mine...den ville leke! Da jeg rettet kameraet mot den, hoppet den vekk, da jeg gikk inn i min egen verden igjen, kom den sprettende tilbake. Slike stunder er det ikke mange av i livet...når alt faller på plass, alt harmonerer...alt blir en, takknemlig er jeg :-)

      Delete
  9. Dette bildet er det noe helt spesielt ved, og liker det spesielt godt!
    Veldig bra jobba!

    ReplyDelete

Followers