Translate

Tuesday, August 19, 2014

At The Treshold...






14 comments:

  1. Lis, this is just a perfect welcome note for the fall season. Magical!

    xx

    ReplyDelete
  2. Egentlig bare en ting å si = RÅTT!!

    ReplyDelete
  3. Jeg blir målløs, uten ord å kommentere med!!!
    Men om jeg blir målløs, så blir tankevirksomheten og følelsene mine derimot satt i sving...
    Rett og slett en magisk serie!!!

    ReplyDelete
  4. Å, kjære deg, som du treffer meg. Fører meg i en verden jeg elsker! Tar av hatten for deg, Lis!

    ReplyDelete
  5. a poetic story of lights and shadows !
    all the best

    ReplyDelete
  6. you have fantastic ideas ! a magic world and I love that !
    all these images are like a dream filled with stories !
    very beautiful creations

    ReplyDelete
  7. Ordløs jeg også,- men ikke "tankeløs".... fantastisk arbeid igjen, Lis, med alt det det gjør med oss som betraktere!
    Ha en flott dag:)

    ReplyDelete
  8. Un tabajo de edición fantastico, Kis!!! Me encanta.
    Un abrazo.

    ReplyDelete
  9. Åh Lis, jag älskar dina nya skapelser, de har allt...mystik, skönhet och så berättar de många historier för de som vill se och lyssna till sitt innersta:)

    Jag hänger min utställning nu på fredag...och jag känner att nu måste bara LIS ha en utställning!!
    Jag kommer, jag lovar, om den blir när jag har tid och möjlighet.

    Visst blir det väl av snart? Jag längtar efter att få se dina bilder i större format!!
    Ha det gott min vän...skickar kramar och hälsningar från norr!

    ReplyDelete
  10. You tell a beautiful and magical story ... It's a fairy tale from the land of dreams.

    ReplyDelete

Followers