Translate

Monday, September 1, 2014

The Fool...

14 comments:

  1. Nok en gang tom for ord, stum av beundring for hva du presenterer her på bloggen din. Men som jeg tror jeg har kommentert tidligere, setter bildene dine tankene mine i sving.
    Fantastisk!!!

    ReplyDelete
  2. Er det mulig...?! Elsker paletten i dette arbeidet, og de nydelige draperingene i klærne hennes. Gir meg assosiasjoner til Rembrandt og 1600 tallets malere!
    Bravo atter en gang, Lis!

    ReplyDelete
  3. Absolutt assosiasjoner til renessansen her, og liker hintet du har til datidens narr, i din utgave en kvinneskikkelse. Bare dette gir jo mye å tenke på :) som vanlig liker jeg vanvittig godt det jeg ser her hos deg! -og som jeg har sagt før; si fra når du har utstilling!

    ReplyDelete
  4. Utrolig stilig, Lis. Bildene dine er som eventyr - vakre, kreative og drømmende eventyr.

    ReplyDelete
  5. very wonderful mood
    I like it very much !
    hugs

    ReplyDelete
  6. Du er helt rå jente!!! følelsen kommer snikende innpå en mens en betrakter :-)

    Men en undres over hvor du får alle effektene fra? stor kjeller sikkert, he he

    ReplyDelete
  7. Tusen takk for alle støttende samt opplørftende tilbakemeldinger, setter veldig stor pris på dem <3

    Anne, kostymet er lånt av en venninne som selv har designet det, hun synger opera på freelance, ofte forestillinger på gamle slott...:-)) Utolig heldig er jeg som får leke med hennes så originale kreasjon!!
    Ellers bruker jeg å kjøpe stoffer og danderer til kjoler med sikkerhetsnåler, det er også en del av den kreative prosessen. På "The Treshold" serien samlet jeg inn blåbærbusker og bandt de sammen til en krans. Synes det er gøy å lage ting selv også, da får jeg satt min signatur i selve bildet også..:-))

    ReplyDelete
  8. Nå leste jeg svaret til Anne, for en kreativ sjel du er på så mange plan. Jeg går ut med kamera og ser om jeg finner noe motiv, som de fleste andre. Men den jenta her, lager seg motiver. Jeg har stor, stor glede av å se bildene dine og en dag, hvem vet, kanskje trekker du kreativitetsstrå ut av min sjel!

    ReplyDelete
  9. this image remembers me the women called "witch" during the Middel Ages because their hair was red ! she is beautiful walking in mist or dust ! a gorgeous creation Lis ! each image from you is the beginning of a story we can imagine ! I like that very much
    happy week Lis

    ReplyDelete
  10. The magic of your work ...
    It's a lovely photograph.
    A kiss dear Lis.

    ReplyDelete
  11. Jeg har alltid vært imponert over kreativiteten din, Lis. Men nå som jeg begynner å forstå hvor mye arbeid som ligger bak - alle forberedelsene du gjør for å ta bildene, blir jeg målløs av beundring!

    ReplyDelete

Followers